» Trött jag blir! «

Haha jaa jag är så trött idag att jag totalt glömde bort serien, det är förfan avsnitts släpp idag! Gosh.. Avsnitt 4 av Flippen & Mary kommer här! :) Hur i hela kunde jag glömma detta?
 
 
 
Vad tycker ni? 
 
Edit - Precis hemkommen, gått en mil och en halv av den i snöstorm, så var bara att hoppa in i en varm dusch peta i sig lite mat och nu sitter jag i sängen med datorn och har tagit en skål med ostbågar. Det är jag värd efter den här dagen haha.. Hoppas ni gillar avsnittet, kommer inte blogga mer idag som ni vet (Eftersom jag inte vill att någon missat avsnittet). Men vi hörs i morgon igen med nya inlägg och analys av uppdateringen. FÄRJOR!
 




Äntligen :D

Svar: :D
Courtney Silverhill

2014-03-19 // 10:45:38

Ahhhhhhhhhh.... Måste jag vänta en vecka till nu?! Serien är så himla bra!

2014-03-19 // 21:30:27

ÅÅÅÅÅÅÅ...Serien är ju BÄST!!!! <3

2014-08-16 // 16:53:03

Vart fick du den förta låten i avsnitt 4? :)

2014-08-16 // 16:58:00

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback