» Trött tjej «

Vaknade i morse och var så sjukt förvirrad, ingen klocka ställd, det var ljust och jag kände verkligen att jag hade missat nått viktigt. Eller är jag ledig idag?? Sen kom verkligheten ikapp och nej jag ska till skolan haha -.- hade bara glömt ställa klockan.. Dock försov jag mig inte, inbyggd väckarklocka ;).. Blir förhoppningsvis inte borta så länge, är jätte trött verkligen. Men blir en lång promenad dit och hem iaf. 
 
Är så trött så ja orkar inte starta datorn så detta är ett mobilinlägg hehe.. När jag kommer hem sedan ska jag redigera lite av det som filmades igår. Ikväll är det onsdagsmöte, skönt faktiskt. Bara stå och lyssna oså :) 
 
Hoppas ni får en fin dag så hörs vi senare :)
 


Hej såg direkt när du hade lagt upp detta x3 är glad för har studiedag idag hehe x3

Svar: haha nemen! Åh vad skönt för dig, hoppas du haft en skön dag :)
Courtney Silverhill

2014-03-19 // 08:21:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback