» AMEN LÄGG AV! «

Godmorgon solstrålar!
 Jag är sjuk, så sjuk och det är as jobbigt... Ont i halsen och förkyld (igen) och ni vet när man vaknar med allt jävla hårda slem i halsen? ÅÅÅH vill dö då alltså...
 
 
(Haha alltså jag älskar denna bild, kommer använda den jämt när jag är arg/mår dåligt)
 

 
Okej positiva tankar, jag kan sitta vid datorn hela dagen utan dåligt samvete. WIE!
Loggade in på SSO och började kolla igenom brevlådan, fått lite grattis där som kommer upp senare. Ni är så himla gulliga alltså, MEN sen var jag ju bara tvungen att titta LITE på de nya ponnysarna, och come on give me a break! SKÄCKEN, my good...
 
 
Den är ju fantastisk, men jag kommer ju aldrig orka levla upp EN TILL ponny!? Awwww...
 



Nemo jag vet hur det är att vakna och vara förkyld :( jag är alergisk mot björkpollen så nu så är det typ som att vara förkyld och typ i två månader. Ibland är det värre och ibland bättre. Puss :) ♥♥♥

2014-05-11 // 17:07:37

Awwww älskar såna bilder från filmen hitta Nemo haha Nemo bildern är så gullig

2014-05-11 // 19:46:12

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback