» Återupplivar en gammal film! «

Denna film har länge funnits på SD kanalen som är en av mina första redigeringar. Nu ligger den även på min egna kanal ifall någon vill kika på den :) Gammalt och härligt stojj!
 
 
 



Den minns man cx Minns att jag tittade på den typ hela tiden förut xD lol :33

2014-05-31 // 10:21:59

Åhh vad jag saknar er ännu mer nu efter att ha kollat videon! Ligger här och tjuter i mina bakiskänslor xD <3

Svar: Haha awww man blir so emotional när man är bakis.. Vi saknar dig med! Kom tillbaka? Massa skoj planerat nu som du inte får missa :D <3
Courtney Silverhill

2014-05-31 // 10:27:31

Jag har brevat Sture om att komma tillbaka, ville dock att hon skulle diskutera det med ledarna. Så får se vad ni säger :') <3

Svar: Wiiie då kommer vi säkert prata om det i morgon kanske :) <3
Courtney Silverhill

2014-06-01 // 17:23:31

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback