» Byte av titel «

Jag har glömt bort att berätta för er att jag bytt titel i klubben.
Jag började som ridlärare och efter ett tag valde Evelina att se mig som en ridlärare/ledare för att jag hade både lektioner och hjälpte till att förbereda nästan alla event och tema veckor. Men efter ett tag så tog alla dessa veckor och aktivitets förberedelse över så mina lektioner hamnade i skym undan. Började känna att endast ledarollen började bli min grej och jag hade ingen inspiration till lektioner. Så jag bestämde mig för att säga upp min titel som ridlärare, med blandade känslor. Har varit så stolt över den titeln och alltid försökt leverera till 100% som klubbens ridlärare men allting har väl ett slut, right?Så Numera är jag endast klubbledare för Sneakydragons tillsammans med Annie och Haley. Vilket är jätte roligt och har fått mig att släppa lite av pressen från lektionsfattiga veckor.
 
Men nu söker jag en ny ridlärare bland medlemarna men ingen verkar nappa riktigt, vilket är synd men lektioner kanske inte är någonting för Sneakydragons helt enkelt. Vi får se någon kanske bestämmer sig för att ansöka.
 
 
 
Hur ser det ut i eran klubb (om ni är med i någon) Har ni ledare och ridlärare?
Har ni lektioner i olika grenar och kanske fler ridlärare för varje gren?
 



Ja asså i min klubb så är man först novis i en vecka. Sen blir man medlem. Den som har varit mest aktiva och varit med på flest event i slutet av veckan blir mästare i en vecka. Det är det jag vet puss ♥♡♥

2014-05-22 // 15:22:48

Jag gillar inte när du kallar mig för Evelina, jag gillar Sture mer...

Svar: Haha men ibland måste man vara seriös! :'D Sturee <3
Courtney Silverhill

2014-05-22 // 23:54:38

Gillar inte när du är seriös, känns som om jag ska få skäll då :/

2014-05-23 // 15:14:15

Jao, Vi har ledare. Jag är ridläraren C: XD

2014-05-24 // 10:09:20

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback