» Det som inte fick hända har hänt «

Det som var viktigast för mig när jag bytte dator var att ALLT material från jorvik vampyren hamnade på min externa hårdisk. Jag hade klippt klart 2 avsnitt på den gamla datorn för att slippa tänka på det när jag skulle lära mig ett nytt redigeringsprogram. När jag igår tänkte kolla igenom avsnitt 7 så att det skulle vara klart för publicering så fanns det inte i rätt mapp.. PANIKEN. Satte på gamla datorn (dock raderade jag allt eftersom jag tänkte ge tillbaka den till pappa) och ja alla mappar är tomma. Hittar ett projekt på externa som heter avsnitt 7 och det är inte kompatibelt med de nya movie maker, helt sjukt föresten? Så jag lägger in det på gamla datorn och alla scener o musik från externa och sparar ner, för över till externa och kollar igenom det. Vad händer? Jo det är ett gammalt projekt som jag ändrat både musik och text i. Alltså förstår ni att man typ ger upp?
 
Jag har inte lärt mig nya moviemaker, inte fattat alls hur man lägger in musik. Så igår skaffade jag Vegas, dock inte installerat det. Har så mycket att tänka på idag så jag vill bara lägga serien och bloggen åt sidan. Kanske orkar klippa klart avsnitt 7 på den gamla datorn tills i morgon isåfall..
 
Hoppas ni förstår, detta vart fan för mycket <3
 




Så hemskt synd! ;____;

2014-05-21 // 10:17:50

Men självklart! <3
Ingen panik för mig, då har jag något att se fram emot i morgon :D

2014-05-21 // 11:46:10

Ånej!! Det så jag hela tiden när jag såg detta. Men du är så bäst som försöker hela tiden fattade att det blev för mycket ♥ ♥♡♥♥ men Aa idag är inte min favvo dag.... Asså vi har tävlat mot parallellklasserna idag. Vi kom tvåa av tre i en av tävlingarna den mest avgörande. Och en jättefin tjej i min klass la all skuld på sig själv :(( :'( Hon bara grät och så att hon var så jävla dålig och att hon förstörde för klassen. Men hon var så jäkla bra asså hon var bäst!! Hon och en annan startade samtidigt eller ja den andra startade före men det var hon i min klass som kom först i mål och de som vann tjuvstartade. Men ja iaf. Vi får hoppas att jorvik vampyren kommer imorron om inte så vet vi att du iaf försökte. :) :* ♥♡♥

2014-05-21 // 14:02:18

Ånej!! Det så jag hela tiden när jag såg detta. Men du är så bäst som försöker hela tiden fattade att det blev för mycket ♥ ♥♡♥♥ men Aa idag är inte min favvo dag.... Asså vi har tävlat mot parallellklasserna idag. Vi kom tvåa av tre i en av tävlingarna den mest avgörande. Och en jättefin tjej i min klass la all skuld på sig själv :(( :'( Hon bara grät och så att hon var så jävla dålig och att hon förstörde för klassen. Men hon var så jäkla bra asså hon var bäst!! Hon och en annan startade samtidigt eller ja den andra startade före men det var hon i min klass som kom först i mål och de som vann tjuvstartade. Men ja iaf. Vi får hoppas att jorvik vampyren kommer imorron om inte så vet vi att du iaf försökte. :) :* ♥♡♥

2014-05-21 // 14:02:19

Kommer du att sluta göra Jorvik Vampyren nu??:(

Svar: Nej! Det blir lite försenat bara :)
Courtney Silverhill

2014-05-24 // 10:52:00

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback