» Diskad «

 
 
Haha det gick mindre bra för mig på tävlingen... Så ja såhär känner jag mig just nu.
 

 
 
 
 
Denna gången fick min Tiger hänga med. Träningen gick helt okej men var väl inte direkt storslaget.. Tävlingen gick åt helvette rent ut sagt och jag avbröt för jag fastnade haha... En sur Nemo och en arg Tiger skrittade skamset in mot mitten när alla tittade på.. HEHE.
 
I morgon är det onsdag vilket betyder lite ledigt för mig eftersom det är dags för avsnitt 5 att släppas, HÅLL I HATTEN vad spännande det börjar bli. Men det är också onsdagsuppdatering och jag tror på Tinkerhästar till marknaden. Och juste en sak till........... Jag fyller år hihi :) Så inte mkt spelande i morgon alltså.
 
Men nu måste jag få ta det lite lugnt ett tag. Spela lite MC innan läggdags och nya tag inför en tuff dag i morgon. Godnatt och sov så gott <3
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback