» En blogg utan bilder. «

 
 
Hittade en bild från när jag precis köpt Kingen, smälter!
Min fina fina älskade svarta fara, skulle lätt vilja köpa en frieser irl och döpa den till Kingen, allvarligt alltså.
 
 
WOW, finner inga ord för dessa hästar alltså!
Hade en frieser i stallet där jag hade min häst, den var mest westernriden men gud älskade hans personlighet och temperament, så himla härlig. Red honom en gång när jag och ägaren bytte hästar på skojj under ett pass. Alltså det var som att sväva på moln, en jävla skillnad från mitt galna lilla varmblod ;)
 
Vilken är er favoritras?
 

 
Alltså jag blir lite irriterad på mig själv för att jag inte publicerar bilder för att jag inte har fraps, för det är så jävla latmask varning. När jag började blogga viste jag inte ens att fotoprogram fanns haha. Så jag bloggade OCH gjorde serier med  printscreen. JAG HAR BLIVIT BEKVÄM.
 




Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback