» Gaming kväll! «

Efter att ha haft sjukt estetiska lektioner i skolan (inte min grej) och lite häng på det så är jag nu hemma och redo för en gamingkväll med mina älskade drakar, har köpt mig en 1,5 liters loka NOMNOM! Team vatten ni vet.
Ska försöka fixa fraps osv och köra lite ponnylopp, och såklart blire minecraft.
Blir en bra kväll tror jag!
 
Ni har väl inte missat min lilla frågestund? Fått in mycket frågor redan vilket är sjukt roligt. Tänker nog göra en video som jag svarar i men de blir då när jag fått igång fraps oså. Men fråga på så länge!
 
Klicka på bilden för att komma till inlägget.
 
 
Men vad gör ni en kväll som denna? :D
 



Blir liksom dig bara hemma och gamear :) ska ta tag i lite disk men det gör jag nog senare, haha ^^
Vaknade dessutom ganska sent och hade kvar huvudvärken jag gick och la mig igår för att slippa -.- så har tagit 1g Alvedon och hoppas att det ska slå ut både huvudvärk och smärtan jag har från halsen upp till vänster öra när jag sväljer/gäspar xD tror det kan va nån liten inflamation från OP eller helt enkelt bara nått förkylningssymptom, men det går nog över som det mesta gör ;)
PUSS NEMO FISKEN! <3

Svar: Åh neejmen hur mår du nu då? <3
Courtney Silverhill

2014-05-16 // 20:36:40

^Svar: Jag mår relativt bra :D

2014-05-22 // 14:34:32

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback