» Godmorning :) «

Hej där!
Idag hoppas jag att jag ska få ordning på allting med datorn. Som tur är veckans avsnitt klippt och klart så jag slipper tänka på det. Hur ser eran vecka ut? Min är lite halvjobbig och är så skoltrött och stressad känner jag, tror fler känner igen sig? Men snart är det "Sommarlov" gosh va jag ska chilla första två veckorna..
 
Idag tänker jag filma lite MC om min mic vill samarbeta och hoppas kunna klippa både MC och frågestund i morgon. Låter som en bra plan? Är det mer ni vill se eller läsa om så kommentera gärna. Vet att några vill ha mer "flum" videos från sneakydragons och jag lovar det ska ni få ;)
 
 
Sneaky åker båt woop woop!
 


 
Hörs senare hurrni!
 

 


Jag har vart så inaktiv som man bara kan vara!
Men jag jobbar på schema så jag satsar på en fet lön just nu! :D

2014-05-20 // 11:41:36

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback