» Gosh gårdagen... «

 
 
Blev allt annat än jag tänkt mig, så jag satte inte ens på datorn en enda gång. Orkar inte förklara allting men var i säng vid halv tolv efter panikbesök på Ikea och massa kaos hemma haha...  Idag är det sjukt fint väder och det verkar som att många vill hänga, jag med såklart! Får dock dåligt samvete över bloggen men jag tror inte många ens läser bloggar på dagarna i det här vädret? Min plan är att försöka boka upp mig på dagen men dra mig hemmåt vid middagstid så att jag kan sätta mig med vegas och göra ett avsnitt, det kommer ta tid eftersom jag måste lära mig programet osv. Jag ska också klippa ihop frågestunden så att ni får den. Är ensam hemma så det är verkligen perfekt för en redigerings kväll. MEN kan inte lova någonting det beror på vad som dyker upp och vart jag kan tänkas bli kidnappad under dagen.
 
Det som är bra faktiskt är att Minecraft servern ligger nere eftersom Kim är hoss sin familj, då kan man inte lockas av att gå in där och spela.Dock har jag typ inte spelat på hela veckan utan
denna vecka har klubben haft prio ett.
 
Nej men nu ska jag gå och göra mig i ordning och lägga mig i solen i väntan på att bli hämtad av mina vänner.
 
Håller tummarna för en lugn kväll framför vegas!
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback