» Hallå där! «

Hej på er! :D
Nu sitter jag vid min nya och fantastiska dator. Alltså vilken skillnad det är mot en bärbar.. Stor skärm och alla spel är helt fantastiska nu. Gud jag vill filma om hela jorvik vampyren haha, nejmen... Dock hade jag inget fraps under dressyren igår men har hittat lite bilder jag snott hehe.. Vi hade endast 5 starter vilket var lite tråkigt, men det brukar bli så när vi ska ge ut mycket sc folk lixom "ger upp" om de missat nått eller så. Så det är lite tråkigt! Men iallafall så tycker jag väldigt mycket om just dressyren och jäklar vad bra dem var allihopa.. Dock kan ju bara en vinna och det var Nina Bunnystorm med 34,5 av 35 poäng, herre!?
Helt sjukt bra gick det för henne alltså.
 
Klicka på bilden för att komma till hennes blogg :)
 
 

 
De fantastiska ekipagen!
Snott bilden av Victoire Winterfall, klicka på bilden för att komma till hennes blogg.
 
 
Idag ska slutpoängen för veckan räknas och presenteras, det är 3 olika vinnare i alla tävlingar så det är helt sjukt spännande alltså! Den lyckliga vinnaren får 1000 sc och sitt namn bland mästerskapsvinnarna i klubboinfon.
 

 
Idag ska jag till skolan en sväng, mår fortfarande så jävla dåligt morgon och kväll så blir nog en hemmakväll idag (förmodligen) och jag blir ensam hemma sååå atteeeh det blir nog en del spelande vid min nya dator ;)
 
Vi hörs senare! :)
 

 
 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback