» Tinker <3 «

 
 
Jag är så glad <3
Dock lite skeptisk till hovskägget, men jag hoppas det inte kommer se ut som klumpar.
 

 
Inget avsnitt idag, har varit ute hela dagen och fixat o solat. Jag har inte haft lust att sätta mig med avsnitt 7, det var så jäkla jobbigt att förlora allting alltså. Men ska installera Vegas (Nya redigeringsprogramet) i morgon eller lördag och klippa ihop det. Förlåt för att ni får vänta <3
 
Hoppas att det inte är för avancerat så att jag kan klippa ihop massa bra avsnitt hihi...
 

 
 
Idag har vi haft ordlekar i kojjan! Det var 4 pers som kom haha.... Men vi hade roligt :)
 
Vi körde wordscramble och en ringlek. Ni får veta mer i morgon för har knappt hunnit sitta vid datorn idag och vill in på MC innan jag måste sova!  Puss på er <3
 

 


Ja gud jag tycker de var söta :) * ^ kanske köper en sen :/ Men Nemo vi kan vänta på avsnitt 7. Jag vet ungefär hur det känns... men du fixar det ;) och asså ja vilket väder bara så skönt :)) puss på dig ♥♡♥ :-*

2014-05-24 // 11:24:40

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback