» Hosta <3 «

Legat vaken större delen av natten med hosta, usch det är inte roligt!
Men jag har inte lika ont i halsen längre (konstigt nog) så jag är rätt nöjd endå.
 

 
Igårkväll skrev jag ihop veckans schema och det är äntligen dags för dam dam dam MÄSTERSKAP! Jag älskar mästerskapen, vi har haft enkel vecka och det är nu dags för medelsvår.
Det kommer även komma svår och skitsvår ;) DE NI!
 
 
Idag ska jag bara ta det lugnt i sängen, gud så skönt.. Eller ja det behövs städas och tvättas lite också. Men jag är ledig iallafall och det kunde inte komma lägligare! Ska bygga lite pixelhästar på minecraft oså.
Men ikväll blire SSO för hela slanten!
 





Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback