» Huvuduppdragen. «

Det var fantastiskt.
 
 
Jag förstår inte de som klagat, jag älskade uppdragen.
Kommer inte spoila så himla mycket och förklara exakt allt som hände (Ifall det är fler osm inte gjort dem) men jag vill iallafall säga att jag verkligen tyckte om dem, sen får vi väl se vad nästa del bjuder på. Men jag älskade att samarbeta med Starshine och det var riktigt kusligt med Lisa i sprickan, nej jätte bra jobbat SSO teamet!
5/5 Nemos.
 


 
 
Jag njöt av att sitta på min Whisper igen, så vi tog en omväg till Skördebyggden. Tog det lugnt och bara njöt :) Satte på all SSO musik och allting idag också, mys!
 

 
 
Fick jaga ikapp Starshine för att ta uppdraget, haha snabb är han!
 

 
 

 
 
Spännande! Får se när jag får tid till nästa del.
 
Jag måste verkligen rekomendera att orka hålla sig. Jag var helt ensam och gjorde uppdragen helt i min egen takt och utan folk runtomkting som diskuterar och håller på med uppdragen.
 
Vad tyckte ni om de nya huvuduppdragen?
 

 


Åh Nemosen äntligen nån som är nöjd :). Jag älskade de uppdragen. Det enda lite dåliga var att de tog slut så fort men de var jätte roliga puss Nemosen <3:)) ♥♥♥

2014-05-02 // 06:16:54

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback