» Kvinnan, myten, legenden DET ÄR ONSDAG! «

WIHO
Har suttit och klippt detta avsnitt sen 7 i morse, och gud vilket sug jag fick efter att få klippa ett par scener (hemliga såklart) MEN de är inte filmade ännu så det blir svårt, gaaahh... Men här har vi avsnitt 6 och jag märker när jag klipper att de kommer bli fler o fler avsnitt än vad jag tänkt för att få med allting, hehe.. Tror jag ligger på 14 avsnitt just nu helt ärligt.. Men jag måste sätta mig ner och skriva om manuset lite, kanske kan trycka in allting i andra avsnitt. Dock tror jag inte ni klagar om det bara blir fler avsnitt MEN jag vill verkligen inte att serien ska bli långdragen och tråkig! Vi får se hur det blir.
 
Men jag vet att ni väntat och längtat så jag ska inte babbla på här hur länge som helst, kolla på avsnittet nu!
 
 
 
Varför tror ni Baronessan är så kryptisk mot oss?
 




Oh mer Vampyrer :D

2014-05-14 // 17:25:13

Nemo det kommer inte alls bli långtråkigt du kan hitta på vad som helst det kan vara ett avsnitt där typ inget händer jag njuter ändå. Detta avsnitt var såklart bäst som vanligt :) nu ska jag se lite på säsong 1 och bara njuta sen läsa lite och så sova. Puss på dig Nemo :) ♥♥♥

2014-05-14 // 21:34:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback