» Liten gos ponny! «

 
Igårkväll busade jag runt lite på Ninas ponny, levlade den typ en halv level hehe.. Men jag måste nämligen köpa ny mus och tangentbord för sändaren räcker typ inte fram så de va liiite svårt o styra.. Det är trådlöst alltså. Men ska fixa det i helgen förhoppningsvis!
 
Ninastarstable.blogspot.se
 
Denna ponnyn var urgullig alltså, blir så sugen.. Det är alltid roligt att testa att rida folks hästar. Rekomenderar ingen att låna ut sina SSO uppgifter, jag känner medlemmarna i Sneakydragons väl och vi har irl uppgifter om varandra. INGEN anledning att låna ut endå det vet jag men jaja.
 

 
Saker att fixa!
Eftersom jag inte har fraps eller nått videoredigeringsprogram så ligger det högst på prioriterings listan. Måste kolla om det finns movie maker eller om jag kan ladda ner det för jag har ju flera projekt som måste klippas färdigt där. Och sparas och publiceras. Men somsagt har nog en del tid ikväll vid datorn så då kan jag koncentrera mig på det.
 
Så länge har jag inte så mycket bilder att bjuda på haha.. Och jag måste uppdatera mitt inlägg "Alla hästar på SSO" för de nya ponnysarna kommit. Jaa ni hör ju vad jobbigt det är utan fraps ;)
 

 


Åååh den är ju såååå söt! Du får säga till om du vill provrida min karamellpudding, vet allt att du är lite kär i den ^^ <3

Svar: Den är jag mycket kär i! :D
Courtney Silverhill

2014-05-16 // 14:12:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback