» Min Youtube kanal «

Alltså såhär är det, jag har mer sett YT som en plats där jag kan ladda upp filmerna som ska upp i bloggen. Ett verktyg lixom. Men jag börjar inse att den typ känns större en bloggen nu, är det inte sjukt? Jag har aldrig insett/fattat hur mkt kommentarer och följare jag får där hela tiden haha.. Alltså klickade in på ett gammalt avsnitt bara för att och ser att det är typ 10-15 kommentarer på många av filmerna. SHIT! Jag vet inte ens hur jag svarar på kommentarer och har massor som jag inte tackar eller svarar på frågor till, förlåt! Senaster veckorna har jag förlorat ca. 50 läsare på bloggen, eftersom jag uppdaterade dåligt när det var så mycket i skolan osv. Ligger fortfarande på tre siffrigt så jag är nöjd, men hallå följare på YT är över 150 nu!
 
 
 
Det är INGENTING jämfört med många andra men jag är endå så himla nöjd och för mig är det stort.
 
Jag har bloggat länge om starstable och suttit där och kämpat trots 10-15 läsare om dagen, jag har alltid gett allt oavsett hur många det nått ut till. Jag har spelat SSO nästan sedan det kom och ALDRIG varit någon speciell utan bara spelat för min egen skull, läst runt på bloggar och alltid tyckt att det varit lite roligt att se de "kända" ansiktena på SSO, men jag har aldrig strävat efter att komma dit. Hur hamnade jag här? Hursomhelst är jag tacksam för det. Och det kommer jag alltid att vara, även när jag slutar. Jag har verkligen inte den största bloggen eller kanalen, och jag tror inte att jag är kändare eller bättre än någon annan. Men jag är så nöjd över mina siffror endå och jag har ALDRIG fått en elak kommentar på min blogg, än så länge. Peppar peppar.
 
Allt är tack vare er <3
Och tack vare att jag valde att gå med i den då nystartade klubben Sneakydragons,
som öppnat så många dörrar.
 
 
 




Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback