» MORNING «

Kämpig vecka på ingång.
Hej på er! Denna vecka skulle egentligen varit en rätt lugn, datorspelande, bloggande, filmklippande vecka med endast 2 dagar skola + en del hemma plugg. Men jag har dubbel kurser på grund av att jag missade 3 dagar på praktiken. Alltså sa jag vara 2 dagar i skolan och därimellan läsa typ miljoner sidor och förbereda mig inför fredagens seminarium samtidigt som jag har praktik 8-16. GAH alltså jag orkar inte! Längtar såååå efter ledighet.
Men jag ska försöka hålla bloggen levande, och serien ska publiceras på onsdag som vanligt (om datorn vill sammarbeta).. MEN på fredag kommer nya datorn så nästa vecka kommer bli fantastisk :') Och skolan ser rätt lugn ut (förutom hemma plugg) LÄNGTAR.
 

 
Här kommer ytterligare recension kring huvuduppdragen.
 
Berättelserna
 
 
 
 
Jag tyckte om de långa berättelserna, fantasin på den som skrivit dem alltså gosh..
Vanligtvis brukar jag snarka mig igenom när de babblar, men detta tyckte jag verkligen om.
 

 
De vackra vinklarna!
Återigen hissar jag alla vinklar de gav en, kolla bilderna lixom!
 
 
 
Den sista här vill jag använda, bakgrund på bloggen kanske? Ja någonting.
 

 
Lisa är så jävla ball!
Diggar denna bruden, och fina fina Starshine!
 
 
 

 
Jag blev livrädd!
 
 
Jag hoppade till när detta hände, när det sedan stog att några spionerade i buskarna bara rös jag,
haha var så jävla äckligt!
 

 
Lite fler bilder kommer sporadiskt upp här :)
Haha gick loss på printscreen knappen denna dag.
 

 
Men vi får höras lite senare för nu ska jag ta mig igenom dagen, sen ikväll blire start på en rekordvecka. Flera mästare ska utses genom att tävla om rekord på banor. WOOP!
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback