» Någon mer än jag? «

Alltså värmen, jag älskar det. Finns inte på världskartan att sitta vid datorn på dagarna. Klockan 8 känns det okej att slå på den. Nån mer som jäser? haha tog bild på vindruvorna solen är svår att fota. 
 


Älskar den! Förutom att jag får migrän anfall 24/7 :P

2014-05-23 // 18:02:33

Jo klart jag älskar värmen men inte solen! Så jag sitter hellre i skuggan är rakt ut i solen ;)

2014-05-23 // 22:09:15

Jaa verkligen! Nu är jag mest ute hoppar studsmatta, badar solar och typ myser ute. Men jag bara svettas ihjäl också :/ hehe men puss puss :) ♥♡♥

2014-05-24 // 17:56:28

Hej courtney jag har en fråga bara:)
-När kommer del 2 av sneaky dragons gård på minecraft?
Och när kommer jorvik vampyren avsnitt 7??
Hej då älskar dig du är bästtttttt<3:D

Svar: Jag måste filma nytt material till MC och det ska jag göra så fort jag får tiden och när min Mic skärpt sig. Jorvik vampyren avsnitt 7 kommer på onsdag :) Kram <3
Courtney Silverhill

2014-05-24 // 18:48:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback