» Post grattis :') «

Blir så glad att ni tar er tid att skriva både här och på SSO.
Dessa fick jag i min lilla brevlåda på min födelsedag.
 
 
 
 
Tack mina hjärtan små <3
 

 
Haha måste ge er lite bakgrund till nästa grattis. Jag spelar Minecraft med Lily och jag kallar henne för fiffimuffen där (lite internt). Och när jag fyllde år så hade hon ställt in en zombiehäst i mitt hus som present haha.. Alltså den är så creapy. Men hur fantastiskt är inte rimmet hon skrivit ihop? AH gulle :')
 
 
Kände ju att man var tvungen att dra till med ett tack rim men alltså jag är helt ärligt sämst på det.
 
 
Haha alltså jag är osäker på att allt rimmar, läser det högt för mig själv och
så som jag säger orden så rimmar dom as bra! :'D
 

 


Du kan väl lägga upp bild på tårtan i MC också? ;D <33

Svar: Oh juste! <3
Courtney Silverhill

2014-05-11 // 20:24:56

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback