» Pyjamasparty <3 «

I torsdags blev det pyjamasparty, var mysigt och roligt.
Vi började med sanning & konka i biblioteket, jag fick hångla upp Baronessan.. Suck... -.-
Sedan tog vi en uteritt till den fina grillplatsen i gåd där jag berättade tre stycken historier för drakarna lite spontant haha. Det var historien om Nemo, historien om sture och historien om Amandas hår, haha slottstanten ni vet? Dock vart de så mycket censur på Nemo och Sture men ni får läsa historien om Amandas hår iallafall! Alltså när jag läser den inser jag hur skadad jag verkar vara hahahh... Psyk Nemo.
 
 
Sanning & konka, var riktigt roligt faktiskt!
 

 
 
Mysig uteritt på våra små i pyjamas <3
 

 
 
Brum brum alla drakar fick plats på båten :D
 

 
 
Mysigaste platsen!


 
 
Lilla gyllenbladet :)
 

 
Här har ni historien om Amandas hår (Slottstanten)
 
 
 

 
Men vad ska ni göra idag då?
Jag tänkte försöka uppdatera inlägget "alla hästar på Jorvik" och sen ska jag iväg senare så blir inge spela ikväll. Dock somnade jag med huvudvärk och vaknade med huvudvärk, najs... :/
 

 
 
 


Hehe bra historia!! :) Den var riktigt kul att läsa :)) och ja allt såg ut att vara väldigt myyys :) Nu har jag varit borta och måste ta igen med att kommentera nästan alla inlägg. Puss puss på dig Nemo :):-*♥♥♡♥♥

2014-06-01 // 14:29:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback