» Så arg! «

Förlåt för sämst bloggning men har varit så arg på min mic idag, har försökt få den att låta normalt HELA dagen i princip och jag inte suttit med den så har jag gått runt och tänkt på det. Åh nej en ny dator är bara strul haha.. Nejmen att spela och allt är sjukt najs nu men resten.. -.-
 
Jag hoppas jag ska lyckas få det att fungera normalt, hade tänkt filma MC, frågestund och klippa klart allting idag så att jag har gott om material till bloggen. Men bara del 1 tog ju 3 timmar som sagt. Och den filmades med för låga fps också :( Ja nej ingen bra dag haha.... Men nya tag i morgon!
 
Har precis lekt massor med drakarna och gud vad roligt vi hade, körde kurragömma maraton och busade i global. Råkade ta bilderna i bmp format också så ja de blev inte optimalt. Haha orkar inte.
 
 
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback