» Sista dagen! «

Sista dagen på praktiken idag! Jävlar alltså vad skönt det ska bli. Men det är egentligen inte att jag vill därifrån utan det är på grund av plugget runtomkring. Hade vi bara haft praktik utan uppgifter och miljoner sidor läsning hade jag nog föredragit praktiken faktiskt.. Men ja det ska bli så skönt att fokusera på skolan några veckor till och sen.... SOMMARLOV! Gaahh jävlar vad jag ska chilla första veckan...
 
Snart kommer min dator också, hoppas jag.... Men det kan nog bli så att den kommer i början på nästa vecka.. Vi får se. Men det ska också bli så jävla najs alltså. Börja redigera i vegas också, omnomnomnom...
 
Min fördelsedag igår var fantastisk trots att jag var helt slutkörd haha.. FIck god mat, tårta och presenter. Som det ska vara! I helgen ska jag fira med mina kompisar och om nån vecka blir det fest. WIHO
 
Fick världens finaste sneaky grattis också :')
 
 

 
 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback