» Tävling del 2, terräng «

I tisdags gick terrängtävlingen av stapeln, det var Jorvikstallets elittävling som skulle tävlas. Efter en kvarts framridning (jag klappade grisar) så skulle första startskottet avlossas.
 
 
Alltså älskar grisarna, nöff nöff! Sture kollar snett och muttrar... Haha nejmen ser typ ut som det!
 

 
 
Innan jag och Sture ställde oss vid start och mål uppmanade vi dem att hejja på varandra, de tävlar alltså en och en så det blir himla nervöst här i grishagen ;)
 

 
Jag sprang runt och fotade de som tävlade samtidigt som jag höll koll på vem som skulle starta osv, idag satt Sture vid poängen. Men kul hade jag, smygfotarn ;)
 
 

 
Alla jobbade på som bara fan, riktigt grymma tider gjorde dem!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
När alla startat tog jag och Sture en kvart för resultaträkning och vi valde att ha paddocken på paddockön som samlingsställe. Medans vi räknade så lekte dem kurragömma, hade så gärna joinat haha..
 
 

 
 
Bara en kan vinna och här står vi med resultatet i händerna.
 

 
Terrängtävlingens vinnare blev Ellie Northfall med tiden 1.09.52
KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL HENNES BLOGG.
 
 

 
Ikväll är det dags för det sista momentet som är dressyr.
LC programmet som jag gjort ska tävlas.
 
 
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback