» Team vatten! «

Hej där :)
 
Den här dagen blev inte alls som jag tänkt, haft fullt upp. Men ska iväg på restaurang om en stund också men ska försöka hinna spela lite ikväll. I morgon måste jag klippa lite jorvik vampyren också! På denna dumma dator.. Hoppas jag klarar det haha. Ny dator kommer typ på fredag IIIH så himla taggad gaah..
 
Men eftersom jag sitter här utan bloggmaterial får ni en film från uppdrag vi gjorde i veckan. Men jag har en fråga till er, vilket team är ni med? Kolla så förstår ni ;)
 
 
 
Såg bland kommentarerna på Kims YT att många var intresserade av att han skulle göra ett avsnitt från ett event med klubben, wiho! Jag tycker också det. Vad säger ni?
 



Åh jag vill verkligen att det ska komma ett sånt avsnitt. :) med Sd:) men det där med team har jag glömt. Hehe men jag har sett avsnittet iaf :)) puss :) ♥♥

2014-05-03 // 22:32:44

TEAM COLA >:D

2014-05-04 // 09:28:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback