» To do «

Känner att det här med att byta dator och att sommaren bestämde sig för att slå sig ner har gjort att jag har ett litet släp efter mig med saker som MÅSTE göras. Jag behöver en lista!
 
  • Redigera typ 3 avsnitt av Jorvik vampyren
  • Filma till Jorvik vampyren
  • Redigera frågestunden
  • Filma Minecraft 
  • Redigera Minecraft till typ 3 avsnitt
  • Filma flum med klubben (önskemål)
  • Redigera o publicera flum med klubben. 
  • Fixa till och publicera autos
  • Fota de nya ponnysarna 
  • Lägga in de nya ponnysarna i inlägget "Alla hästar på Jorvik". 
Det enda jag behöver för detta är:
  • Min mic slutar dumma sig
  • Lära mig vegas (nytt redigeringsprogram)
  • Tid, tid, tid och ännu mera tid. 
Alltså det ultimata vore lite regn och ledighet haha vad hemskt men sant! 
 
 
 


Det var inte lite du ska göra :) hehe och ja tid kan ju vara svårt att få men jag är säker på att du kommer klara allt :) Men det är bara att hoppas på regn eller stekheta så man inte kan vara ute haha puss :) ♥♥

2014-05-25 // 20:52:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback