» Älskarnärdethänder «

Filmat och roddat som fan med karaktärer idag.. Tror vi filmade över en timma? Massor med värdefulla scener. Inser NU att jag satt på fel häst. Är det inte jag i ett nötskal? Bara och börja om i morgon igen. Att få alla karaktärer att kunna vara inne samtidigt och ha tid, det är inte lätt.Så jag blir så sjukt jävla
trött på mig själv när det händer sånt här.
 
Kan nån slå mig hårt i ansiktet? SKÄRPNING FÖRFAN.
 
 
Konstigt att säsong 3 tar tid? Skämt åsido..
 



åh neeeej -_-

2014-11-10 // 23:32:11

Okej:) -punches you in the face- xD ^^

2014-11-11 // 07:58:11

vilken höst skulle du rida, red du Kingen eller vem och vem skulle du ta x3 xP?

2014-11-11 // 09:38:31

Nämen NEMO! Haha!
Älskar när du tar med bilden på Nemo i slutet av vissa inlägg haha!!

Svar: hahah :D
Courtney Silverhill

2014-11-12 // 20:14:28

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback