» Blogglefigt! «

Hej på er! Idag har dagen börjat i kaos minst sagt. Har hela dagen och kvällen inplanerad också så det finns helt enkelt ingentid för spel eller bloggande idag. Vi får höras i morgon <3
 
 
Och JA jag ska uppdatera "alla hästar på SSO" inlägget haha :) Hinner inte med allt!
 


Hihi för mig tog det ungefär 3-4 månader innan jag uppdaterade info om hästarna från det att jag sa det första gången (a)

2014-11-14 // 14:01:05

Älskar din ledigt bild eller vad man ska kalla den!! Så himla fiiiiiin <3 ♥ Men asså jag hinner inte riktigt med allt jag behöver göra eller inte alls egentligen memorera jag överlever och hinner med lite av det jag vill när det blir jullov så kommer jag antagligen hinna en massa saker som jag inte har hunnit med nu men samtidigt så är jullovet så kort så man hinner inte så mycket och man vill ju vara ute i snön och göra juliga/vintriga saker. Men ändå så skönt att när man ska lägga sig på kvällen kunna tänka imorron går jag upp när jag vill och gör vad jag vill lixom inte bråttom till skolan eller några läxor osv och så mysigt ♥♥♥ puss puss Nemo försöker komma ikapp här på bloggen men kommer nog vara lite segt men jag jobbar och försöker, glöm inte bort att jag älskar dig mest Nemosen!! Puss ♥♥♡♥

2014-11-16 // 21:07:18

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback