» Det här med fan träffar «

Alltså jag brukar ju umgås med fans när jag har tid, prata eller leka runt lite. Men får många frågor om dessa "fan träffar" och jag blir lika osäker varje gång. Alltså jag har ju streamat med kim inför releasen av JV där alla fick grupp autografer med oss och vi hade tipspromenad tror jag? Men då kom ju alla som var fans av JV lixom, inte mig? Vad ska jag göra på en egen fan träff? Fått frågor om både server ett och två, två skulle väl va roligt då jag träffar många fans från server 1 varje dag! Men lixom.. Känns så wierd att boka ett datum för att folk ska få träffa mig på en "fan träff" jag vet inte haha... Då kör jag hellre en "träffa Jorvik vampyrerna" igen faktiskt.. Men det är ju svårt på server 2 hehe.. Åh gud jag vet inte. Jag har gjort ett konto som ska flyttas över dit, dock minns jag inte vad fan jag hade för mail, namn eller lösenord.. ? Minns att jag hette något väldigt knasigt. OMG jag gick precis in för att prova logga in och hade rätt på första försöket, jävlar vad sjukt hahahah. Jag heter Berta Silverhill och är typ level 1.. Dock står det att "Vår tjänst för att byta server är inte tillgänglig" så hmm.. Får vänta? Jaja nu vet ni att jag snart får ett server två konto iaf :) Hade jag kunnat hade jag såklart bytt över med Courtney för en helg eller så, men det är ju osäkert om man får komma tillbaka? Gud tänk om jag blir fast där utan mina drakar? Det går inte att riskera, då dör hela JV :O
 
 
Min häst är fantastisk!!
 




Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback