» Dinodalen har många hemligheter! «

 



Jag sov över i DD en gång igår och nu idag kan jag inte sova över mer. Jag vet att du har gjort det eftersom denna bilden visar det! Jag har inte kommit dit ännu så hur gjorde du? o.o

Svar: Som jag skrivit så har dino många hemligheter :) Detta är ett hemligt uppdrag som inte finns på kartan.
Courtney Silverhill

2014-11-20 // 15:15:30

Men kan du säga vart st uppdraget är plizz är i lvl 16 och har letat hela dagen efter den personen men hittar inte den snälla äg vart den är :(

Svar: X:388 Y:90 ungefär. Du måste ha gjort flyg krasch uppdraget först :)
Courtney Silverhill

2014-11-20 // 21:21:51

Oj skrev mycket fel men det laggade då Sry men vart finns den tjejen snälla säg ;)

2014-11-20 // 21:23:13

SPOIL VARNING! KOLLA PÅ EGEN RISK!













Veterinären ^^

Hittade henne när jag " undersökte dimm dalen åt nic Stoneground "

Också råkade jag rida förbi trädet och såg ett uppdrag , sen låg hon på skyrain's rygg :)

2014-11-22 // 10:29:50

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback