» Efter ett svettigt pass! «

Att nöta banorna i ridhuset i 30 min - 1 timme varje morgon är den bästa starten enligt mig. Tävar mot mig själv och mina tider från dagen innan, igår kom jag äntligen under 44 igen på andra hoppbanan. Det är inte lätt vill jag lova! Men plötsligt händer det. Hållt på en stund nu på morgonen och fick riktigt bra tider på alla banorna så jag behöver inte fortsätta. Tog en barbacka tur upp till Vingården igen innan tiger ställs av för dagen, helg!
 
 
 

 
Idag ska jag iallafall till skolan, kommer inte hem förens fem tiden ikväll vilket suger.. Efter det ska jag på middag och sen typ kolla på idol, så ja.. Blir nog inge mer spel idag.. Hade velat redigera vidare på avsnitt 3 idag.. Buhuu!
 
Men jaja det är fredag iallafall vilket alltid är riktigt najs. Ska bli skönt med helg.
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback