» FREEZE «

Idag har jag förberett drakarna för öppningen av den kalla dinodalen. Först körde vi typ som iskull på fältet bredvid silvergladebyn, sture värmde upp dem som jag freezat (Dock fick hon bara kortgaloppa) och efter 15 minuter fick dem som var vid liv tävla i finalen i dinobacken (som jag härmed kallar den). Där fick dem springa upp och ner för backen 5 gånger och runda mig och sture, jag stod längst ner och sture högst upp. Sen gick dem i mål hos annie genom att bjuda in henne i grupp. Victoire Winterfall vann denna kyliga utmaning och kommer klara sig hur bra som helst i dinodalen! GAH nu längtar jag ju ihjäl mig.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hur förbereder ni er inför Dinodalens öppning? :D
 

 
 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback