» Jag är så jävla taggad! «

På söndag släpps trailern till Jorvik vampyren säsong 3 här på bloggen och kanalen. Det ska bli så sjukt roligt att se vad ni tänker och tycker om den nya säsongen.. Tror inte ni har en aning om vad den kommer bjuda på! Upplägget liknar ingenting jag gjort i de senaste säsongerna alls.. Mihihi.. Men ja ehm uppdateringen!? Var inne och läste där precis men helt glömt vad det handlade om.. ehm.. gör om gör rätt... *Går in och läser*
 
JA juste vi ska få träffa Kelterna, eller vare kallterna? Ja hursom så är det ett nytt och spännande folk. TJOHO. Men vadå att de flyttat marknaden till jorvikstallet? Som Haley sa "Är den i den lilla paddocken eller vad?" haha.. Alltså tror de virrade bort sig lite där va? Marknaden öppnade ju förra veckan vid arenan.
 
Ikväll är det möte med klubben och jag ska dra en del nya system som ska införas, KUL!
 
 
Bjuder på bild från gårdagens event, har inte vart inne så kan inte bjuda på annat. Dock var jag så himla inne i eventet att jag endast tog två bilder, haha inte ofta!
 

 


Höru benlindorna e ju blå dem
Ska va gullisar ju hahaha!!!

2014-11-26 // 22:07:59

Jag är också taggad Nemo!!! Så pepp på detta dessutom är det bara 1 månad kvar till min födelsedag och inte ens 1 månad kvar till jul. Var har året tagit vägen? Jag vänta lite jag bara skoja nu kom jag på hur det var på nyårsafton. Jag var Alicia Starnights största fän. Jag skulle gå in och ha nyårsfirande med min kompis o grannes klubb. Men ingen i klubben kom så jag hittade Alicia istället och vi lekte runt i en timme. Då var livet bra då! Sen loggade jag in vid tolv och vi sköt fyrverkerier. Nu är det snart nyårsafton igen. Vi får se vad jag hittar på i år. Kom in på lite fel tema nu så tillbaka. Asså du jag kände igen mig, glömde också bort uppdateringen. 10 min efter att jag hade läst: Vad var uppdateringen? Går på toa. Tillbaka, men seriöst så tyckte jag inte uppdateringen var så rolig. Hehe jag brydde mig typ inte alls om den men nu vill jag ha snön nästa vecka. Om inte snön kommer snart blir jag arg, om det bara är dålig snö så streakar jag! Och exakt, marknaden öppnade förra veckan. När jag läste jag bara eeeeeeeeh va? Den öppnade väl förra veckan. Nemo på bilden har du en Sverigeoutfit eller? Ser lite ut så väldigt snygg iaf :) :) :). Nu kom jag av mig. Var det allt jag skulle säga, ja det var det nog. Juste en sak till. Nemo på sso ignorerar du mig där? Har försökt prata med dig massa gånger utan svar. Har sett dig rida omkring stannar bredvid dig Säger Heeeeeej Nemo!! Massa hjärtan. Och du rider iväg. Visste det är helt ok att du kanske inte har tid det är bara jag som är aa vad man nu säger. Känner mig lite dissad just nu på sso. Ingen av mina vänner svarar. Jag säger Heeej! De säger inget elr jag säger heeeej :) de säger hej jag pratar de svarar lite en stund sen helt plötsligt helt borta medans jag skriver det är så tråkigt och man tröttnar. Sorry att jag drog hela historien här ville bara säga. Älskar dig ändå, vad du en gör älskiiis och så kan man inte göra hjärtan men puss o kram <3

2014-11-27 // 19:09:36

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback