» JV JV JV JV! «

Hej på er!
Idag har jag redigerat färdigt avsnitt 2 av nya säsongen av Jorvik vampyren, jag sitter och skriver manus som bara attans, ändrar, flyttar om, lägger till. Mycket jobb men gud så roligt jag har! Vill så gärna visa er men jag vill bli klar med några avsnitt innan som jag tidigare förklarat. För att kunna göra en grym trailer och lite sådär.
 
Ska filma till avsnitt 3 denna veckan samt en massor av scener med Kim eftersom han verkligen inte vill bli vampyr. Så ja, det är helt enkelt mycket fokus på JV just nu. SKÖNT.
 
Ikväll har vi ett sånt roligt event men jag vet fasiken inte om jag hinner in till det, ska iväg på middag nämligen. Men jag hoppas jag hinner för jag har fixat med outfit och grejjer. Ja vi får se! Men nu ska ja fortsätta med manuset.
 
Puss på er <3
 
 



När släpps första avsnittet av säsong 3 på Yt?
Längtar sååå! Ps. Due bäst på att redigera och skriva manus Nemo <3

2014-11-04 // 17:25:22

Omg!!!

Längtar så himla mycket!!

2014-11-04 // 17:59:26

Jv jv jv jv jv japp det är grejer det!!!! Men vem började kalla det för jv?? Jag har bara hört mig ssäga det förut tror jah. Jag började iaf med det för att jag skev skrev väldigt mycket om jv och orkade inte skriva jorvik vampyren så löste problemet och förkortade till jv. Hårda tagit efter mig eller körde du själv? Juste har inte hunnit kommentera så mycket och försöker ta igen men om jag inte är inne här så mycket så betyder det inte att jag typ har tröttnat på dig eller inte älskar dig längre utan helt enkelt att den dumma tiden inte räcker till :( bara så att du vet det men om man kunde stanna klockan så skulle jag kunna sitta och kommentera men nu går det inte :/.Det var väl allt nu puss puss älskar dig Nemo ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

Svar: Slappna av, läs bloggar om du har tid och känner att det är roligt! :) <3 Jag vet faktiskt inte angående JV, inte tänkt på det haha !
Courtney Silverhill

2014-11-11 // 21:27:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback