» Ledig ledig ledig! «

TJOHO! Idag är jag ledig, väntar på en leverans så kan knappt gå utanför dörren dock vilket suger. Hade velat träna nu på morgonen. Men jag har spelat SSO istället haha. Ska fixa med lite annat nu och senare tänkte jag sätta mig med detta jävla samlandet igen, tycker det är ganska kul men att sitta flera timmar i sträck.. Näeej. Igår hände det väl inte så mycket på SSO förutom en massa uppdrag och möte med klubben. Nejmen vet ni nu ska jag spara ner trailern och titta på den ett antal gånger innan den ska upp PRIVAT på YT. Ni får tyvärr inte se den förens på söndag. Men den som väntar på nått gott ;)
 
 
Haha ja vi hade möte i silon igår, ALDRIG MER! Från och med nu ska möten hållas i klubbrummet om jag får bestämma. Är ju så skönt att slippa bli störda.
 

 


Väntar aldrig för länge!

2014-11-27 // 20:21:11

Ja exakt den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge!!! Det är inte nåt bra motto om man har dåligt tålamod som jag. Jahvill se trailern nu!!!! Fast det finns en bra sak med att vänta. Då blir man ännu gladare när nåt verkligen kommer. Dock tycker jag ändå att det skulle va bättre ifall jag fick se den nu! Men jag ska vara tålmodig och vänta, måste komma på en sak också för så fort jag har sett trailern så ska det göras. Det kommer ta lång tid och jag får se till att göra läxorna och plugga för prov först. Men jag tror att du jag och två andra personer kommer bli nöjda. Hoppas iaf det!! Btw så skulle vi ha högläsning för vår svensklärare så hon kunde se hur bra vi var och jag var ju såklart så hes att hon avbröt mig efter två meningar och bara jag tänker inte låta dig läsa mer för du är för hes. Nu får du va tyst i ett par timmar hihi vår bästa lärare, hon är som en av oss nästan. Kan bero på att hon är 24 år! Hon är bäst men vi har henne bara fram till jul... åh börjar nästan gråta nu för efter jul kommer vi ha en ny och vi kommer inte ha vår bästa lärare. Hoppas iaf hon är kvar på skolan för jag gillar henne. Hon är snäll omtänksam rolig bryr sig om oss även fast hon inte är vår mentor och hon ger oss jättemycket information. Ibland känns det som att hon är vår mentor för hon har koll på oss och så. Jag vill ha henne hela 6:an. . Jag hatar vissa i vår klass. De respekterar inte lärarna utan typ springer runt och pratar som om det vore ett dagis så man får ingen arbetsro. Eller så sitter de och ritar eller håller på med mobilen. Men vår bra lärare hon kommer inte fram och typ tar mobilen utan sträcker fram handen och säger får jag mobilen? Sen så hjälper vi typ henne att komma på sätt att få uppmärksamheten. Hon är bästa läraren men det blir ändå väldigt präktigt som på alla lektioner utom SO där vi har en läskig lärare. Orkar inte prata mer nu håller på att somna puss o kram ♥♥♡♥♡♥♡♥♡♥ det är lite som att skriva brev när jag kommenterar ♥ puss :'* :'* :'* :')

Svar: Åh så jobbigt när bra lärare försvinner :( Hoppas den nya är bra iaf!! <3
Courtney Silverhill

2014-11-27 // 22:19:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback