» Ny vecka nya tag! «

Nu jävlar, måndagar brukar jag vara så jävla seg på. Men denna vecka ska jag försöka tänka positivt, trots mörker och trots allt jobbigt som väntar. Så jag har gått upp tidigt för att komma igång med bloggen, schemat för klubben och försöka få ihop ett filmteam tills ikväll då JV ska filmas! Nu börjar det hända grejjer minsann.. Dock har jag verkligen inte alls lika mycket tid till redigering som förut så det suger verkligen och går lite trögare. Men positivt! jag får helt enkelt avsätta lite tid om dagen till det istället för flera timmar på en dag. Men annars då? Min vecka är helt galet proppad av plugg och ännu mera plugg, jag ska komma igång med träningen och planera en födelsedag. Det är typ mina planer. OCH jag är så pepp på onsdagens uppdatering, ge oss hästar eller sneakpeaks! Mihihihi..
 
Men nu ska jag kontakta lite JV folk och sen in på SSO!
 
 




Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback