» Typical Dinodalen «

Haha alltså jag får lika ont i magen varje gång!
 
 
"Ops där tog vägen slut, nu dör jag!"
 

 
 
"Oh nej den fortsatte, jävla dimma."
 

 


Haha exakt sådär tänkte jag med. Jag stannade upp för att se att inte vägen tog slut haha

2014-11-22 // 09:44:47

HAHA samma feelings här xD

2014-11-22 // 17:19:22

Ja men exakt man får panik och bara ehh tar vägen slut här?! Förut fick käglor panik och stannade efter att jag hade ramlat ner där jag trodde att vägen fortsatte. Sen dess får jag lite ångest varje gång. Förstår känslan precis. Jag skriver inte så mycket nu men är sjuk, har typ feber ont i huvet fryser mina ögon rinner händerna eller hela jag darrar och jag är jättetrött! Sorry om det låter överdrivet eller låter som att jag bara vill då typ stackars dig! ♥♥ . Men jag skriver som det är och det är typ så jag känner nu puss puss o kram ♥♥♥♡♥♥♡♥♥♥♥♥

2014-11-24 // 19:06:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback