» Vaknar upp till snö! «

Vaknar av att jag fryser helt galet mycket, trots duntäcke.. Har en katt som iprincip ligger under hakan på mig för att få kroppsvärme, smyger upp och tänder låtsats spisen (en sån där som det ser ut som det brinner i o ger värme). Tänder värmeljus och klär på mig tofflor, sen drar jag upp ena rullgardinen och får en chock.. De är snöstorm? Inte konstigt att jag och katten frös! Nu har jag myst ner mig i sängen med en filt och ska planera inför kvällens halloween jakt med drakarna. Vid tio drar plugget igång som vanligt.. MYSIGT med snö när man inte behöver gå hemifrån.. Hur ser er dag ut?
 
 
Bild från en vinter när jag i vanlig ordning busar runt med mitt hjärta i snön, saknar henne.. <3
 



» Julia

Åh snöar det hos dig! <3 lucky u asså :( här i malmö blir det säkert ingen snö i år .. snyft

2014-11-06 // 16:30:35

heej <3 vilken häst är Kingen hos steve'?

Svar: Den svartaste som står närmast ridbanan tror jag det är :)
Courtney Silverhill

2014-11-06 // 19:47:18

SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

2014-11-08 // 13:44:50

SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ

2014-11-08 // 13:44:54

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback