» Wow vilken dag! «

Idag har jag haft totalt fullt upp på SSO. Jag har filmat, redigerat och inte nog med det så har laget tävlat mot different snowflakes idag också + att vi hade möte med maskerad och tre nya medlemmar välkomnades till vår härliga klubb! PJUH.. Nu är jag så trött alltså :D Ni får höra mer om tävlingen och allt i morrn för jag ska kasta mig in i en dusch och kolla lite BB o sova. Puss & gonatt <3
 
 
 
 
 



Hej jag undrar bara vad är det för kläder du har i Jorvik vampyren? skriv alla.

// Kram Kajsa <3

2014-11-06 // 21:28:20

Det var så kuul,bra jobbat :) men de flesta spammade chatten,ahaha :) Och tack för att du sa att jag va en sötnos c:

2014-11-07 // 20:48:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback