» 100.000 visningar och snart 1000 prenumenanter! «

Alltså gud jag blir så glad! Har så dåligt samvete över att kanalen ekar tom men ni fortsätter kolla och följa. Fantastiskt. Vad passar bättre än att släppa en trailer efter 1000 prenumenanter!? Omg tack tack tack.
 
 
 
 
Ska verkligen sikta på att kunna släppa trailern efter 1000 prenumentanter eller iallfall släppa ett datum för trailern då. Ska jobba röven av mig, lovar!
 



Du är bra på det du gör,
Du är bäst på allt,
Du är en fin människa och så ska förbli.
Så fortsätt med det du gör och sluta aldrig<3
¨Du förtjänar alla dina prenumeranter<3

Svar: Men gud tack fina du! <3
Courtney Silverhill

2014-10-25 // 09:33:16

Men Nemo seriöst 1000 omg det var inte länge sen det var 500 ju shit vad fort det går!!!!!!!! Men du är ju verkligen värd det asså grattis!! Jag blir så glad för din skull <3 Men 1000 prenumeranter kommer du verkligen hinna klart med trailern till dess redan nu är det 957 prenumeranter 43 kvar då Nemo det är inte många alls. Men det är ju bra om jv kommer äntligen! Jag har ju ingen aning alls om vad som kommer hända det känns lite läskigt... Hoppas den kommer snart är taggad till tusen!! Oj shit ska snart till Stockholm hinner inte kommentera mer puss puss <3 <3 Grattis!!

Svar: Tack hihi :D <3
Courtney Silverhill

2014-10-27 // 08:57:59

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback