» Bloggen ligger lite i skymundan. «

Just nu har jag så mycket att göra, med SSO och utanför SSO och därför är inte bloggen prio ett just nu.
Jag försöker sitta med JV så mycket jag kan men även det hinns inte med vissa dagar, nu är det halloween också så massor med events planeras i klubben. Ja helt enkelt mycket. Men hursom så har jag haft en såå bra dag! Var ute och tränade innan 8 i morse, städade, tvättade och krattade tillomed löv haha. Sen pluggade jag fram till två och sen dess har jag suttit med event planering och jag höll även än westerntävling med klubben. Middag och PH nånstans där i mitten också heh. Hektiskt. Men härligt. I morgon hoppas jag kunna lägga mer tid på JV eftersom jag prioriterade klubben idag. Vi får se :) Men här har vi lite bilder från dagens tävling.
 
  • Vi började med grupptävlingar på Marleys bana där två finalister utsågs.
  • Sedan vidare mot Moorland där två till finalister tog sig till final.
  • Finalen gick av stapeln på Poole bending apocalypse där det var bäst av 5 som gällde. Vinsten tog Felicia Nightlake hem och jag är så stolt över tävlingslaget som alla tog sig till final. Så duktiga!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ännu en grym kväll med drakarna.. <3
 



Jag kan ana en frieser svans där i kramen! ;)

2014-10-28 // 20:58:35

Haha ''Vadå Audi?'' ^^

2014-10-28 // 21:32:11

Haley, Howdie är Hej på western språk typ...cx


Hoppas jag hjälpte till <3

2014-10-29 // 07:55:11

Kul med tävling!! Bra bilder också. Nej jag glömde bort vad jag skulle säga :( Puss iaf kommer väl en till kommentar om jag kommer på <3

2014-10-29 // 13:54:01

Ni har den mest underbara klubben någonsin! Ser fram emot fler event-nyheter från er drakar! (på server 2 finns det inte en enda bra klubb!)

2014-10-30 // 21:53:15

Önskar jag kunde byta server!<3
Puss: ARIANA LIGHTNINGFOREST

2014-10-30 // 21:54:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback