» Dessa dagar! «

Idag ska jag göra samma sak som igår, dock längre bort så har fått gå upp snor tidigt. BLÄ! Men idag känns det bättre faktiskt, gick upp satte upp håret i en tofs o kladdade på lite mascara, sen på med en mys kofta och lite basic kläder. Done.. Det är sååå kallt och ruskigt ute så jag tänker inte anstränga mig för att se bra ut haha.. Idag blir jag borta hela dagen och kommer hem senare i eftermiddag/kväll så jag kommer säkert få se uppdateringen senare än alla andra BUHUuuuh.. Vad tror ni kommer? Jag tror på hästmarknad med nån häst, eller bara hästmarknaden och fler spoilers? Hmmm.. Jag skulle tycka de va kul med en ny häst men jag har verkligen inte tid för att levla just nu. Vad tror ni? Kommer ni köpa en häst om de kommer?
 
 
Stolt tränare :') Hade bästa ägaren och ledaren vid min sida under bedömningen igår.
 

 


Om det kommer en fjording och den ser jättesöt ut så kommer jag köpa den :D
Har bart levlingfri sen förra veckan ^_^

2014-10-22 // 09:36:34

Hej Nemosen <3
Har haft lite kommenteringspaus för att hinna med allt annat men nu är jag tillbaka och tänkte ta igen lite, men det r så himla svårt att kommentera gamla inlägg lixom samma som igår? Fattar inget för jag kan inte ladda upp fler inlägg. Så man fattar typ inget men försöker. Asså det du säger med att du får se uppdateringen sent jag får se den typ fyra varje gång och alla ser den typ två :( Men nya hästar kommer jag inte köpa dock en nordsvensk, kanske en ny, om 3 veckor tror jah. Vad jag tror kommer på uppdateringen, ja den har ju redan varit så liiiite tråkigt att gissa. Måste äta nu komer tillbaka och komenterar senare ikväll Puss puss <3 <3<3 ja en kram också <3

2014-10-26 // 13:07:38

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback