» Från Pepp till Opepp «

Hade planer för hela dagen/kvällen/natten idag och var så taggad i morse. Gjort mig i ordning och allt oså rasar planerna.. Blää.. Ska hänga med några kompisar senare men det ser ut att bli rätt lugnt iaf. Åh jag som var så taggad på att flänga runt.. Haha bitter. Men jaja blir väl lite middag oså, ska försöka få dem att vilja gå ut på stan och äta iallafall.. Väldigt nära på att dra in till centralen och ta ett tåg till norrköping för o hänga med några drakar som är där i helgen, men blir så jobbigt med tävlingeni morrn o allt.
 
Ska försöka gå in och ta födelsedagstävlingen iallafall och sen gör jag ett nytt försök att hitta nån som vill hänga under dagen ;) Inte alls sugen på att sitta vid en dator, kräks av tanken typ..
 
Hur ser eran lördag ut, vad gör ni för skojj?
 
 

 
Igår tittade jag på Idol med lite vänner, men hann in på SSO en snabbis för att lyssna på den nya musiken.
Jag tycker dem är helt okej endå. Bättre än den förra musiken iaf ;)
 

 


Blir en lugn dag framför datorn/teven! :D

2014-10-04 // 14:58:37
» Diana

Blev sjuk igår så har typ inte gjort något.

Har typ spelat SSO hela dagen, har gjort klart alla dagliga och tävlingar, och sett på pretty little liars.


Svar: aww <3 krya.,
Courtney Silverhill

2014-10-04 // 16:08:01

Jag har testat att inte äta frukost och inte äta nåt alls mellan kl halv 11 på kvällen och kl typ 3 dagen efter. Eftersom jag mellan det nästan bara satt vid datorn och sov så gick det bra. Glömde göra läxorna så vet inte vad jag hinner. Kommer inte hinna baka bullar även fast dt är kanelbullens dag. Skulle göra det men jag inser nu att jag inte kommer hinna. Jag har fått huvudverk nu och känner för att snacka med dig Janni Sture eller Cilla. Det är typ det ända som känns bra att göra. Sky funkar också bra. Men ska snart spela och hjälpa mamma baka kakor till imorgon. Puss puss Nemo :-I:-I:-I:-I:-I♥♥♥♥♥♥♡♥♥
Btw kan man förvänta sig att få svar på kommentarerna?? För hhar nästan inte alls fått det på sista tiden. Har du tröttnat på mig eller? För det hoppas jag verkligen inte älskar dig puss ♥♥♡♥♡·♡♥♥♥♡♥♥

Svar: Varför äter du inte? Det är inte alls hälsosamt... :/ Jodå men jag har inte så mycket tid för bloggen så svarar oftast bara på frågor just nu. :) <3
Courtney Silverhill

2014-10-04 // 17:51:01

Har varit i skolan hela dagen! =D tycker det var kul! <3

Svar: Härligt, skolan är bra att tycka om :)
Courtney Silverhill

2014-10-04 // 21:07:12

Jag var på scout läger, under natten kom det vildsvin o började böka på vårt tält och jag trodde det var nån som busade så jag gick förstås ut ur tältet .__.

Svar: OJ! Vad hände då?
Courtney Silverhill

2014-10-05 // 20:33:34

Vildsvinet blev rädd o sprang rakt in i vårt tältet ( igen) så alla vaknade o ingen lyckades somna om så alla var trötta på morgonen pga mig. :(

Svar: hahahahah men guuud förlåt men de låter helt sjukt! <3
Courtney Silverhill

2014-10-06 // 10:34:43

O jag blev så kall så jag sitter idag med 40 graders feber o har mkt huvudvärk. xC

2014-10-06 // 10:36:12

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback