» Fredag! «

Tja tja bloggen! (tönt röst)

Idag är det fredag vilket betyder helg om några timmar, wihoo!! Jag ska snart gå till skolan och är hemma runt ett igen. Sen ska jag plugga en snabbis och sen äre helg. Ahhhhhh.. Vad händer ikväll? Jag ska ut på stan i morgon så ikväll blire hemmakväll med idol.. och tacos <3 
 
Hörs sen! :)
 
 
 


Ahhhh hemmakväll med idol det är typ min fredag varje vecka älskar idol!! Började se på det för typ 2-3 veckor sen och har redan sett typ lite mer än 40 timmar längtar till nästa år så jag kan se audition eller hur det nu stavas missade ju de nu, fast fredagsfinalerna är ändå bäst åhh vill gå på finalen!! Men på fredagar är det så mysigt att bara krypa ner och se på idol slog mig nu att det var jäääääääääääääääättelänge sen jag hörde din röst måste lyssna på den sen Pussizzar <3

2014-10-27 // 20:28:27

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback