» Fridaaaay «

Hej på er! Fredag, äntligen.. Usch vad seg denna vecka varit. Plugg och stress.. I helgen kommer jag att ta det ganska lugnt och plugga en del, en ganska händelselös helg helt enkelt men skolan går före allt, det lönar sig i längden! Är så himla avis på alla drakar som ska träffas idag på en maskerad fest hos Haley.. Men det är omöjligt för mig att komma ifrån just nu. Jag får träffa dem en annan gång helt enkelt :) Hoppas att dem sitter på ts en del och att jag får miljoner snaps skickade till mig på alla tokigheter de hittar på. Jag ska styra upp klubben tillsammans med Annie när dem är där borta och härjar, alla kommer inte åka till Haley så vi har några kvar att busa med. Vi kanske hittar på nåra roliga spontanevent och egna maskerader haha jag vet inte. Men ja nu ska jag ut och träna och sedan kör plugget igång IGEN dock inte lika länge som alla andra dagar, man måste få slappna av lite också. Vill in på SSO sen och leta spöken, tävla och kanske filma lite. Vad ska ni göra denna helg?
 
 

 


Jag ska kanske för en gångs skull gå på bio med mamma, vill se på Annabelle även om den verkar jätteläskig ;_; och så ska jag stalka folk på sso och dansa loss på discot xD

2014-10-31 // 11:13:40

åhå så du kanske inne ikväll, då kanske lilla busadalyn kommer på bus eller godis och knackar på slottsporten haha ;)

2014-10-31 // 19:19:18

Hahaha Nemo styra upp klubben själva? Klarar ni verkligen det zd hihihi Nemo detta var bästa verkligen! Men aja i fredags var det lite halloweenkväll i stallet som jag gick på. Det var kul när det hände saker när det inte hände något så var det ganska tråkigt... Sen lördag en sån här härlig dag då man inte gör något alls. Såg på idol som jag hade missat, duschade för att få bort den hemska svarta sprayfärgen som jag hade i håret, åt mat, rensade lite kläder och nej det var nog det. Men sen på kvällen så åkte vi iväg på en "konsert" som min kompis skulle gå på och gissa vem som var där!! Hehe om du läser typ alla mina kommentarer så kommer det va jättelätt annars är det nog ganska svårt. Men om du har gissat nu så kan vi fortsätta. Jo det var ju såklart en av världens bästa människor Cilla. Jag hade nästan glömt hur mycket jag saknade henne men igår efter att jag hade sagt hej till henne (och kramat) så typ stog/satt jag och skakade i 20 min för jag var så glad och hon sa att vi skulle prata mer sen. Men efter fick jag panik min kompis stog med hennes syster och jag hade ingen att gå till. Men sen kom Cilla till mig som den fantastiska människa hon är. Så självsäker på ett sätt som gör att man typ vill vara med henne. Men det var jättemysigt så kommer vara glad nu i flera veckor fast samtidigt sakna henne mer. Vet inte om det är bra men så himla lycklig att jag träffade henne. Puss ♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥

2014-11-02 // 08:57:40

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback