» Gårdagens lektion «

Igår var det terränglektion som stod på schemat med vår nya ridlärare Karin Sweetwright.
Vi värmde upp ute i naturen innan vi började travhoppa en mur. Sedan tog vi muren även i galopp och när vi kände oss mer säkra så körde vi flera murar i en kombination då vi även räknade galopp språng. TIllslut sattes en bana ihop och vi fick köra den kravlöst först bara för att vägen skulle sätta sig i huvudet, sedan gav Karin oss exakta galoppsprång mellan varje hinder som vi skulle sätta. Jag LYCKADES första gången, sen gick det utför och Fireflame vägrade eller helikoptrade. Men är överlag nöjd med hennes prestation! En härlig häst.
 
 
 
 
 
 
 
Så nöjd med att vi har hittat två jätte duktiga ridlärare som kommer lära oss MASSOR.
Det känns bra att de har ersatt min titel, jag trivs bäst som klubbledare.
 

 
Idag blir det plugg,plugg,plugg så ska gå upp och städa och fixa lite nyttigare plugg godis.
Tänkte smälta mörk choklad med mintsmak och doppa riskakor i och sen kasta in dom i kylen.
Ha en riktigt bra dag så hörs och kanske ses vi i spelet senare. :)
 



Alla var jätteduktiga. Vi kommer komma tillbaka till dom här murarna för fler svåra och knäppa övningar. ;o)

Svar: Åh ja det var så roligt! :)
Courtney Silverhill

2014-10-01 // 11:30:33
» Emlan

Ojoj du ser lite Regnbågs aktiv där du Nemo ;)

Svar: Haha jag veet! :D
Courtney Silverhill

2014-10-01 // 14:14:04

Gud så rolig lektion!! Vill ju bara vara med!! Men svårt också jag är sämst på att pricka in antal galoppsprång. Det skulle inte ha gått bra alls för mig... men ändå så roligt. Du sa nåt om plugggodis på slutet. Jag körde verkligen så idag med min kompis. Vi kanske är lite konstiga, åt lixom pajdeg som vi bara hade vad heter det typ smulan ihop. Hehe inte värmt eller nåt men det är ju sååå gott! Vi åt upp nästan allt innan vi ens började med läxan men vi gjorde läxan jättebra och vi måste få A nu. Pappa så igår typ exakt det vi skulle förklara (fotosyntesen) och jag kom ihåg nästan allt och sen förhörde pappa mig och han sa att det var jättebra så nu ska vi få A i NO! :) Vi skrev utvecklat och förklarade helt perfekt dock en sak, det är typ på vetenskapsmän nivån ungefär. Typ ingen i klassen fattar det vi har skrivit tror jag. Nej me det gick ås bra :)) puss ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ps för att veta att det är jag som har skrivit kommentaren så är det bara att kolla om den slutar med wn hjärtrad. Då har jag skrivit :) ♥♥♥♥♥

Svar: Haha jag har haft naturvetenskap på högskolenivå, det är tufft och konstiga saker vill jag lova ;)
Courtney Silverhill

2014-10-02 // 21:10:49

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback