» Ghost rider. «

Vi har hamnat i oktober och halloween närmar sig med stormsteg, tror ni det spökar på SSO?
Det tror jag.. Kanske har någon som spelat SSO förlorat livet och tillbringar sina dagar på starstables gröna oändliga ängar. Vem vet? Igår såg hela Sneakydragons en spökryttare, det var häftigt samtidigt som det kändes lite läskigt. Vi fick ingen kontakt med personen men det märktes att denna spelare var nyfiken på oss.
 
 
Vad tror ni, kan det vara en spökryttare?
 



Jag tror också att det är en spökperson :o men vem vet, vem vet... ;)

2014-10-01 // 15:14:14

Älskar dig Nemo!!!! DU ÄR AWESOME!!!!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ I ❤️ YOU

Svar: Tack haha :) <3
Courtney Silverhill

2014-10-02 // 17:46:12

Träffade samma pers idag men med klubb, eller ja, inte vet jag exakt men hon såg ut så som på bilden iaf ;)

Hästen min kände spöknörvaron och blev väldigt orolig, tillslut vart vi tvinga att åka hem till VG och byta häst ;)

2014-10-03 // 22:49:15

Jag vart den anonyma som kommenterade om att jag sett damma pers ;)

2014-10-03 // 22:51:09

Jag träffade den spök tjejen för 3 veckor sen och hon har inget namn WATH!!!!?

2014-10-04 // 07:18:31

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback