» Ikväll dansar jag anonymt. «

Blev ingen sen kväll irl så dansar lite med några drakar istället, dock inte på Courtney. Mihi..
 
 
 
Taggar inför tävling mot RainbowDragons i morgon, såå roligt att tävla!
 

 


Asså Nemo dansa anonymt?? Fast det kanske är lite smart om man är trött och typ du är ju lixom väldigt känd eller vad man ska säga så det kanske är lite skönt nån gång att bara kunna chilla utan fans eller? Så skulle jag nog tänka. Fast jag skulle ändå älska de. Men nån gång om året så skulle jag kanske tycka att det var skönt att vara lite anonym. Fast du kanske inte tycker så. När jag spela igår kväll så blev jag dissad av alla. Jag blev helt ensam. När jag logga in alla bara mst logga typ xd. Blev ensam kvar för Janni "flydde" tro nu inte att jag menar att jag blev arg/ledsen på riktigt nej jag typ bara åhh helt forever alone och typ neej Janni vänta! Pussizzzzzar o kramizzzzar till dig Nemo du dissade mig inte hehe :)♥♡♥♡♥♡♥♥♡♥♡♥♥♥♥♥·♥♡♡♡♥♡♥♥

Svar: Ibland är det skönt att slippa känna press att hålla koll på chatten eftersom jag har fullt upp på ts osv. När jag är inne på Courtney så måste jag hålla koll och gör jag inte det så tror folk att jag är dryg osv. Därför kan de va skönt att spela anonymt ibland :)
Courtney Silverhill

2014-10-05 // 08:44:11

Nemo du taggar för sso tävling mot rd. Jag taggar för ....... rävjakt irl asså "hästtävling" det kommer bli nice. Det är inte en sån här stor tävling. Vi är tre familjer med. Alla står för något. Vi skulle fixa fika och dricka. Namn na. De andra två har priser och mat. Den ena har priser den andra mat. Vi kommer rida ute, jaga "rävar" och köra lite WE man måste klara hälften för att få pris hihi rolig "tävling" och eftersom att jag är mästare på att missa tävlingar, missade en tävling för att jag bröt armen, en annan för att vi skulle bort och nu är det en dressyr och en hoppning som jag kanske kan vara me på. Öppningen är på samma dag som vi har klassträff. Jag vet inte om jag får hoppa över den om jag får så ska jag tävla annars inte. På dressyr åå har jag bokat in ponnyridning så vet inte om jag hinner. Puss puss har bråttom nu ♥♡♥♥♥♥♥♡♥·♡♥♡♥♥

2014-10-05 // 08:55:13

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback