» Lördag :) «

Godmorgon på er!
Lördag.. Ska masa mig upp ur sängen och gå o träna snart. Eller ska jag ta en smörgås först kanske.. Ja dessa ilands problem. Men hursom så ska jag iväg rätt tidigt idag, ska flänga runt lite i fina huvudstaden. Och ja det kan bli sent såå.. Typ SSO ledigt? Kanske hinner sitta en liten stund när jag gjort mig i ordning, om jag e snabb ;) Men det var kul att ni tyckte om omslagsbilden till JV 3, jag tycker den blev rätt grym jag med. I morgon hoppas jag att ja har tid att redigera klart avsnitt två (inte så mycket kvar) och sen ska avsnitt tre filmas klart och jag satsar på att få det avsnittet färdigt nästa vecka. Nu jävlar! Snart 1000 prenumenanter på YT och då vill jag släppa trailern eller datum för den. wIHo. Jaja fan skulle gärna babbla med er hela dagen men har grejjer o göra. Så vi hörs sen eller i morrn :)
 
puss & kram skumbanan. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback